۹ پاسخ

خیلی تمیز دوخته مثل بازاریه

چه خشکلهههه

آره خوشکله عالیه 😍

مبارکش باش قشنگه😍

خیلی قشنگ و تمیز دوخته😍😍😍

خیلی ناز شده لباسش مبارکش باشه خیلی هم زیبا دوخته

خیلی خوب شده ولی کتان برا بلوزش گرم میشه برا تابستون کاش نخی می‌خرید برا بلوزش

خوشگله عزیزم مبارکش باشه،یکم چین سرشونه کوتاه تر بود قشنگتر میشد

اره خوشگله

سوال های مرتبط