۳ پاسخ

آره طبیعیه.
من الان زانو درد گرفتم مثه پیرزنا. یه کم زیاد سرپا میمونم کمردرد میگیرم

اره باید استراحت بدی به خودت
من هنوز اذیتم تمام استخون هام درده

منم اونطوری بودم الانم یکم بهتر شدم ولی اگه یکم زیاد سرپا بمونم کمرم خیلی درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان ساواش ❤️ مامان ساواش ❤️ ۴ ماهگی