یکی جواب بده عزیزا. علائم کیست چیه 🙂💔؟؟؟

۳ پاسخ

قاعدگی نامنظم دردهای شدید

نامنظم بودن قائدگی.کم شدن خون قائدکی .لکه بینی.درد شدید حین قائدگی

درد مخصوصا تو قائدگی

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🌿 مامان آلبالو🌿 ۱۴ ماهگی
مامان کوهیار 👶🏻💙 مامان کوهیار 👶🏻💙 ۱۵ ماهگی