کیست گرفتم چیکار کنم؟علت کیست چیه خانوما

تصویر
۵ پاسخ

کیست از خوردن نوشابه سوسیس اینا هم ب کجود میاد تغذیتو درست کنی میره (تجربه من)خودش رفت از عطاری تباشیر بخر بخور درمان کبیته راجبش تحقیق کن

عزیزم خوب شدی کیستت؟ منم مث شما بود

معمولا از عفونت مباذ.باید یکی دو دوره قرص بده دکترت خوب مبشه چیزی نیس

منم دارم ولی اصلا نمیره تا حالا دو دوره سه ماهی دارو خوردم البته کامل نمی‌خورم یادم میره😑

نمیدونم منم یه سال کرفتم ۳تا دارو خوردم ۳ ماه بعد سنو دادم خوب شده بود

سوال های مرتبط

مامان فربد و آوا مامان فربد و آوا ۱۲ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان دختربابا مامان دختربابا ۱ سالگی