۳ پاسخ

برادر من داشتذخیلی درد داشت اگر عمل کردی بعدش حتماااا برای بستنش برید دکتر مخصوص زخم چون اگر نری عزیزم بعدش دوباره باید عمل بشه.

ببین شبیه یک توپ میاد بالا عفونت میکنه چرکی میشه شبیه یک جوش گنده و به شدت دردناکع باید عمل کنی

شوهرم داشت و عمل کرد، درد تو قسمت دنبالچه، عفونت

سوال های مرتبط