۳ پاسخ

سونو چی نوشته؟ کلی بده

منم دوروز اینجوری بود تو سرم امپول زد خوب شدم

کیست یا سمت راست سمت چپ درد داره یجورایی انگار تیر میکشه

سوال های مرتبط

مامان فربد و آوا مامان فربد و آوا ۱۲ ماهگی