کیست سینه برید ۳یعنی چی؟

۳ پاسخ

سلام عزیزم دوستتون چطوره
منم سونودادم زده برید۳
ممنون میشم جواب بدین

علائمت چيه؟؟سينه منم گاهي اوقات درد ميكنه

یعنی خوش خیمه

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان رزا مامان رزا ۱۰ ماهگی
مامان محمد مصطفی 💙🧸 مامان محمد مصطفی 💙🧸 ۱۵ ماهگی
مامان آرام👫آراد مامان آرام👫آراد ۱ سالگی
مامان مهوا و تو دلی☺️ مامان مهوا و تو دلی☺️ هفته چهاردهم بارداری