کته با سیب زمینی هویج و عصاره پای مرغ
چه خوشمزه ست، نوش جونش
من سوپ پختم براش
چندتا دندون داره عزیزم؟
خونه نیستم
از پلویی که گذاشتن میدم
دیروز براش بلدرچین درست کردم نخورد جاریمم براش بوقلمون اورد نخورد همونا مونده بهش میدم بخوره ماکارونی هم برای خودمون میخوام درست کنم از اونم میخوره
دمی گوجه
تهچین مدل خودم 😂البته برای خودمون درست کردم بدون نمک اینا صدرام بخوره حس جدا غذا درست کردن ندارم
قیمه بار گذاشتم
سوپ ماش
چ خوب
منم سوپ گذاشتم براش با پیازوبرنجوهویجو مرغو رشته و جوپرکعزیزم رب هم میزنی ب غذاش؟
سوپ گذاشتم با برنج و ماهیچه و ماش و لوبیاقرمز و کدو و لوبیاسبز و سیب زمینی و هویج
من براش ماهیچه گذاشتم بپزه برنج بهش اضافه میکنم میکس میکنم مثل حلیم میشه
من هم براخودمون همپسرم کباب تابه ای درست میکنم
من براش هویج پلو گذاشتم
یه سری ایده ی غذایی هم توی تاپیک هام هست
من براش عدسی گذاشتم
کوکومرغ
شیربرنج
خوراک لوبیا دارم خیلی دوست داره اونو میدم
حلیمدرست کردم
سوپ گذاشتم.مرغ سیب زمینی هویج یکمی برنج چمپا.روغن زیتون
پاستا 😃
این چیه گلم اینجوری میخوره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.