۲ پاسخ

زود آروغشو نگیر.
من میزارم یکی دو دقیقه بگذره بعد آروغ میگیرم اینجوری بالا نمیاره

هیچ‌کار
داره رفلاکس میگیره.
ی موردی ک تو اکثر بچها هستش

سوال های مرتبط