۱۲ پاسخ

ولرمه رو به گرمی اگه سرد درست کنی نفخ میکنه

اب جوش و آب جوشیده ک سرد شده رو قاطی میکنم داغ نباشه میدم ب بچه

دو تا فلاسک داشته باش یکی آب‌جوش یکی آب سرد بعد تو شیشع خودت ولرم رو ب گرم درست کن

منم بچم تو دستگاه بستری بود تو بیمارستان بهش آبی جوشیده اما به دمای محیط برسه میدادن که ولرم نبود اما خیلی سرد هم نبود بزار تولیوان به دمای محیط برسه بعدشیرخشکشو حل کن

ولرم .شیرش با آب سرد اصلا حل نمیشه

منم اب جوش کتری رو با اب جوش سرد شده ولرم میکنم

من همیشه ی فلاسکش آب جوش بود یکیش آب جوشیده ک سرد شده بود باهم قاطی کردم ولرم میشد با آب شد انگار اصلن شیر دونه هاش قشنگ حل نمیشه

آب جوشیده داغ بریز تو فلاسک کوچیکا‌
ب مرور خودش ولرم میشه تا هرموقع ک ولرم رو ب گرم بود استفاده کن مثلا من شبا ساعت ۱۲ پر میکنم تقریبا ۷ و ۸ اینا دگ سرده اون موقع باز ابشو‌ تعویض میکنم تا ظهر..‌

ولرم باشه

ولرم رو به گرم

ولرم

اب جوش میزارم ولرم که شد میریزم تو فلاسک

سوال های مرتبط