۸ پاسخ

ماهی ۲ت

۱۳ت ماهی

۸ تومن یزد

یه جا هست از سر ماه میخوام ببرم
توی هفته سه روز هر جلسه ۲ ساعته
ماهی ۱۷۰۰ گفته
خیلی ازش تعریف میکردن مامانا

مهد باز شده؟

مهد کودک بیمارستان ماهی ۴۷۰۰ میگرفت

عزیزم خونه بازیه؟الانم میبریش؟من میترسم ببرمش با این ویروسای جدید که اومده از مریض شدنش دق میکنم

نه و نیم از ما قدیمیا از بچه ها ی جدید ۱۱
بدون ناهار و صبحانه اس

سوال های مرتبط