خانما من امروز سونو بودم وزن بچه ۱۶۰۰ بود، زیاد نیست؟

۷ پاسخ

نه خوبه گلم اوکیه

من ۳۱ هفته ی کامل ۱۸۵۰‌ بود

نه خوبه مال منم ۱۶۰۰بود

نه دیگ من 32هفته 1900بود

نه عالیه

خوبه وزنش

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان علی و نیکان مامان علی و نیکان ۵ ماهگی