پوشک.کودک.رشد.قد.میشه جواب بدین خاهشا

تصویر
۱۳ پاسخ

به آموزش پرورش ندادیم
خود مدرسه کارت کشیدیم نصف مبلغ و

دولتی ثبت نام کردی؟

اره مدرسه از ما ۱۰ ملیون گرفت همون موقع که اسم نوشت ولی ربطي ب اموزش پرورش نداره برا خودشونه

پیش پرداخت میگیرن ولی ربطی به اموزش و پرورش نداره برا خودشونه که ثبت نام رو نهایی کنن برا پیش پسرم ما پیش پرداخت ندادیم اما تا عید تسویه کردیم

بله من پسرم پیش ۲ ثبت نام کردم ۲۰ تومن خود مدرسه کارت کشید برای پیش پرداخت گفت بدون پیش پرداخت ثبت نام قطعی نمیشه

والا من دیروز رفتم ثبت نام اول همونداول گفتن با حساب مدرسه ۱تومن کارت به کارت کنید بعد بیاید یکی از مامانا گفت آموزش وپرورش گفته معلوم نیست مدرسه باز بشه یانه جه پولی گفت خانم ثبت نام نکن اجباری نیست که حالا بماند نقد هی تیکه تیکه گرفتن کلا فعلا۲تومن شد

منم پارسال نصف شهریه رو اول پرداخت کردم ،نصفشم ی چک سه ماهه دادم

تماممممم مدارس پیش پرداخت میگیرن

برای لباس و کتاب بله ۵ ت باید بدیم

بله پارسال ده ملیون پیش پرداخت دادیم

من مربیه پسرمو دیدم گفت عجله نکنیدواسه ثبت نام هیجی مشخص نیس خود اموزش پرورش بهش گفتن احتمال جنگ زیاده

شروع شده ثبت نام

دختر من که غیرانتفاعی میرفت اجبار نبود من پیش پرداخت ندادم ولی طی ۷ ماه تسویه کردم

سوال های مرتبط

مامان دوقلو های خوشکل مامان دوقلو های خوشکل ۶ سالگی
مامان 🍂دختر پاییز من🍂 مامان 🍂دختر پاییز من🍂 ۵ سالگی
مامان 🌺دوردونه هام🌺 مامان 🌺دوردونه هام🌺 ۶ سالگی