۴ پاسخ

من تا اخرین شب زدم البته هفته اخر هپارین شد بعد زایمانم تا سه روز زدم

من تا ۳۶ هفتگی طبق انتی زدم. تاریخ روز شو از دکترت بپرس حساب کنه بگه تا چندم باید بزنی

به منم گفته فعلا بزن تا بگم بهت ولی تو بچه اولم ۳۶-۳۷ هفته قطع کردم

من که تا اخرشم

سوال های مرتبط

مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۲ ماهگی