۶ پاسخ

عزیزم اگه خارش داشته باشه ویروس دست پا دهان . جفت پسرام از کف پاهاشون شروع شد خیلی بده

احتمالا سرخکه چون واکسنشو زدن خفیف میگیرن
پسر منم گرفت فقط تبش اذیت کننده بود

تصویر

خارش نداره؟

کف دستاش نزده؟؟؟

بعد تب اینجوری شده؟
دخترم اینجوری شده بود گفتن رزوئلاست
هیدروکسی زین داد خوب شد.
سیتریزین هم خوبه

اینم یکی دیگخ

تصویر

سوال های مرتبط

مامان اهورا مزدا مامان اهورا مزدا ۱ سالگی
مامان پرنس مامان پرنس ۲ سالگی
مامان maniyar.saniyar مامان maniyar.saniyar ۱ سالگی