تحت هر شرایطی برای خودم پس اندازش میکنم طلا دلار هرچی
میرم کار زیبایی باهاش میکنم یکم تغییر کنم قشنگ شم روحیه بگیرم
اگه زندگیت خوبه و قصد نداری جدابشی برا خودتو وخونت خرج کن اگه نه طلا بخر
هیچ یه تیکه طلا میگیرم انگشتر یا پلاک
من طلا میخرم برا خودم
بستگی داره به زندگیم
مثلا من خودم طلا زیاد دارم دیگه اولویتم نیست
اگر لوازمی لازم داشته باشم میخرم یا خودم یا خونه
منم 50وام گرفتم جاروبرقیم سوخته48تومنشو باید بدم جاروبرقی
سپرده بانک
سال ب سالم بهش اضافه می کردم
طلا بخر
هم میتونی استفاده کنی هم بازم ی پس اندازه
بستگی به خودت داره چی نیاز داشته باشی مثلا من الان دنبال پولم برم یکم به پوستم برسم یه دست لباس بخرم هیچی ندارم ولی اگه این کارا لازم نبود حتمل پس اندازش میکردم میدادم طلا
هرکدوم که حال دلم خوب بشه انجام میدم ...بستگی به خودت داره عزیزم
اخه تا الان هرچی پس انداز کردم یا وام افتاده بهم طلا کرفتم ، خسته شدم دلم میخاد چیزی بخرم😂
هرچی لازم داری بخری بهتر از نگه داشتن پوله
عزیزم بستگی به زندگیت داره دیگه ،اگه وسیله خونه نیاز داری اونو بخر یا طلا و..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.