۷ پاسخ

من عاشق اشپزیم و تنوع غذایی زیاد میدم کیک وشیرینی هم حرفه ای خیلی درست میکنم

آشپزی رو هم ب زور انجام میدم چون علاقه ندارم.بجاش شمع سازی و صابون سازی.سبد بافی.گلدوزی و ....اینا انجام میدم

ماست
کیک
کاچی
فرنی
غذا😂

من قبلا که بچه نداشتم خیلیییی چیزا درست میکردم ، انواع کیک ، دسر ، پیتزا ، غذاهای مختلف . الان دیگه فقط به همون غذای عادی میرسم 😂 البته مثلا جمعه ها همسرم باشه صبونه ها سعی میکنم یه چیزی یکم متفاوت با بقیه روزا درست کنم 😄

من کدبانو نیستم
پنیر درست میکنم ..ماستو تازه یاد گرفتم ..مربا به و آلبالو درست میکنم
با سرکه ونبات ترشی آلبالو درست میکنم ..قطاب بلدم گاهی درست میکنم دونات گاهی اوقات وبعضی وقتا هم کیک ..و نون شیرین درست میکنم

این سوال شامل غیرکدبانوهانمیشه؟

همین غذا درست میکنم از سرش زیاده

سوال های مرتبط