۳ پاسخ

منم گوشت چرخی با پیاز و ادویه ک ورز دادم سرخ میکنم دوباره پیاز رنده میکنم و رنده انار سسش درست میکنم می‌زارم جا بیفته محشرههه یه ربع آخر هم زعفران آب شده میزنم

من گوشت قل قلی رو سرخ میکنم بعد با برنج زعفرانی و زرشک مخلوط میکنم . خودم خیلی دوست دارم این غذارو

مرغ یا کوشتت جرخ کن و فقط نمک و فلفل و یه دوقلشق ارد نخودچی بزن و سبزی معطر بعد گردالو گردالو بکن بنداز تو ابی که پیاز داغ و کمی برنج محلی و سبزی و اینا خوب لعاب داده و بذار یه ساعت سر شله ملایم بپزن میشه قیمه ریزه

سوال های مرتبط