۱ پاسخ

مربا چی می خوای عزیزم ، ببین هرنوع میوه ای که می خوای درست کنی و وزن کن ۲ برابرش شکر و بریز روش بزار چند ساعت کنار یکم آب بندازه پ بعد بزار رو گاز زیرش خیلییییی کم باشه و بعد ۲،۳ ساعت ببین آبش چطوره اگه یکم آب داریم خوای بریز روش و آخر سر که پخته شد زعفران و هل و میخک هرکدوم و دوست داری بریز و ی قل خورد خاموشش کن

سوال های مرتبط