۶ پاسخ

والا دسر از غذا گرون تر در میاد شکلات توش بریزیم یاموز کیلویی ۳۵۰ ؟!

بیسکوییت رو نرم کن با کره قاطی کن بزارش کف ظرف و پخش کن محکم فشار بده قشنگ کیپ بشه بعد پودر نارگیل و شیرعسل رو قاطی کن بریز روی بیسکوییتا و فشار بده دوساعت استراحت و بعد رشته عربی یا شعریه با شیر عسل قاطی کن تفت بده بریز روشون بزار یخچال استراحت بعد دیگه ببر مربعی یا هرجور دلت میخواد خیلی خوشمزه‌ست

شیر ۳ لیوان
شکر ۳ قاشق غذا خوری
پودر ژلاتین ۳ قاشق غذا خوری
یک عدد موز
خامه ۳ قاشق غذا خوری( بیشتر هم میشه زد به دلخواه)
بیسکوییت پوتی بور ۱۰۰ گرم
به شیر داغ شکر و پودر ژلاتین و اضافه میکنیم وقتی حل شد و یکم از دما افتاد موز و بیسکوییت و خامه را اضافه میکنیم و با گوشت کوب برقی یا مخلوط کن حسابی میکس میکنیم تا یک دست بشه بعد داخل ظرف مورد نظر ریخته و به مدت ۴ ساعت میزاریم یخچال تا سفت بشه
قبل خوردن روش و پودر کاکائو میریزیم و با موز تزیین میکنیم

حقیقتا دستپختم خوب نیست ی چندتایی چیز فقط خوب درست میکنم

من جیب تاجر
رول ژامبون سوخاری
اسنک
ذرت مکزیکی
انواع پیتزا
پاستا
خوب درست میکنم🤣🤣🤣

من موس کیک و موچی و چیز کیک سن سباستینو خیلی خوب درست میکنم غذاهامم اکثرا همینطور ولی خدایی حال رسپی نوشتن ندارم🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان قندعسل🩵🌈 مامان قندعسل🩵🌈 ۲ سالگی