چند بار زدی؟
دختر من هم قرمز شده بود و دونه ریخته بود هر بار که عوضش میکردم کالاندولا میزدم و واقعا عالی بود و خوب شد
بعد هر پوشک بشورش دستمال مرتوب نکش فعلا روزی دوسه بار یا بیشتر تونستی باز بزارش تا هوا بخوره و کالاندولا هم زیاد بزن معمولا این کارا کنی دو سه روزه خوب میشه
نزن اصلا دو روز پیش برا دختر منم اینجوری شد قشنگ بعد هر بار دستشویی بشور خشک کن پودر بچه زیاد بزن عالی
دکتر به دخترم زینک اکساید داد خوب خوب شد
منم دخترم خیییلی قرمز شده بود دستمالو کنار گذاشتم یا میشورمش یا با دستمال خیس تمیز میکنم هر بار ک پوشاکش میکنم هم روغن بچه میزنم خوبه خوب شد
ب مای بی بی و مولفیکس هم حساسیت داشت هانیز گرفتم
sudacerem بخر
پماد زینک اکساید بگیر بزن به پاهاش
دختر منم اینجور شد کالاندولا و بقیه پمادا که برا پسرم استفاده میکردم فایده نداشت زینک اکساید
کرم روکبدماهی آردن جواب داد و زود خوبه خوبش کرد
آردن کبد ماهی خوبه
ولی سعی کن پوشک نبندی زیرانداز بنداز . رو اون بازی کنه . پوشک بدتر میکنه بذار هوا بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.