دخترمن ۲۲۰۰تولد الان هشت ماه و نیم هست هشت کیلو بودش و دختر شما۳۰۰گرم بیشتر بودو خوبه بازم جای نگرانی نیست مهم نمودارش هست و وعدهای غذایی رو روزی چهار پنج بار کن شیر گوشت یا بلدرچین ببندش شیره انگور شربت کن بهش بده حتی دکتر به من گفت همه چی بده مجازه من سیب زمینی با روغن کم سرخ میکنم میدم میخوره اونم براوزن خوبه
همش حرص میخورما
وزن تولدش چند هست
بنظرم اره پسرمن 7ماهگی 8.800
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.