۷ پاسخ

تا دلت بخواد بزرگتر گ شه بدتره
من روزی حداق یکبار سرش داد میزنم هر بار ک دیگه خیلی صدام بالا میره واقعا اشک خودم در میاد
چی کار کنیم واقعا از تنهاییه
من دستشویی ام نمیتونم برم همش میاد پشت در گریه میکنه یا درو باز میکنه

من کلا در حال داد زدنم‌ حالا شبا که پسرم میخوابه یه عذاب وجدان کثیف منو میگیرهههه😫😫😫

منکه ۳ ماهش بود یبار زدم😅 داد ک بماند

آره بابا زیاد

آره همین الان داد زدم از بس الکی بهونه می‌گرفت

آره دیشب🙁
ماهم آدمیم دیگه یوقتایی کم میاریم

زیاد مامان غصه نخوررر❤️

تصویر

سوال های مرتبط