۳ پاسخ

منم ۴میبندم خوبه

دختر منم وزنش همينقده چهار ميبندم خوبه بزرگ نيس

نه انقدری فرقشون نیست ۳و ۴ ولی خوبیش اینه دیگه من نمیده / منم نگران بزرگی ۴ بودم ولی خیلی بهتره

سوال های مرتبط

مامان ماه‍🌙‍لین جانم مامان ماه‍🌙‍لین جانم ۱۳ ماهگی