۷ پاسخ

عزیزم طبیعیه.هیچی نزن.نه الکل نه هیچی.بهترین دوا براش فقط اینه که ازاد باشه و خشک بشه زودتر بیوفته همین

چی بهش میزنی؟؟

هیچی نزن.اگه حموم بردی فقط یک دستمال هی بذار روش خشک بشه.راستی پوشکش خیلی بالاس.پوشک وشلوارو پایین تر بیار

خوبه اوضاعش. هیچی ام بهش نزن. انگولکش نکن

الکل بزن رو پنبه و بالا و پایین ناف ده ثانیه نگه دار
روغن زرد هم بزن زود میفته

طبیعیه بعدش خوب میشه

طبیعیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان امیرعلی❤️ مامان مامان امیرعلی❤️ ۵ ماهگی