۱۱ پاسخ

من اره استفاده میکردم خوب بود

آره برا من نتیجه داد
هر ۸ ساعت مصرف میکردم

به همراه اصلاح سبک و هروزم دمنوشو کنجدو سیاه دانه میخورم و هفته ای چند بار چای کرک

منتها من ازویل پلاس استفاده کردم

برامن ک خیلی خوب جواب داد از اینوفولیک بهتر بود برام

منم یه ماه میشه میخورم نمیدونم فعلا ولی تعریفشو زیاد شنبدم

اره عزیزم خیلی خوبه

آره من ۳بسته خوردم الکی

اره من هر ۸ساعتی میخوردم

برا بعضیا شنیدم که نتیجه داده
منم یه ماه هس دارم استفادش میکنم

من یک سال دارم مصرف میکنم اصلا تنبلی تخمدان درس نشده هنوز😔😔

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری