۷ پاسخ

تو این سن اصلا نمی‌مونه بیشتر چهار دست و پا می‌ره و از همه جا میگیره راه می‌ره

الان دو هفته ست دیگه روروئک نمیشینه

شیش ماهگی گذاشتمش تا ۸ماهگی دیگه برش داشتم

متاسفانه فقط پنج ماهگی نشست و دیگه ننشست الآنم جمعش کردیم

عاشق روروئکه 🤦🏻‍♀️

خیلی کم درحد ۱۰ دقیقه
گاهی روزهاهم اصلا

دختر من ب زور پنج دقیقه

سوال های مرتبط

مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 ۱ سالگی