من مسلمین بودم عالی بود
من زایمان اولم مسلمین بود اون موقع خوب بود حالا فکر کنم بهترم شذه
مسلمین نيمه خصوصیه خیلی خلوت تر و تمیز تر هست
من مسلمین بودم سزارین دوم خیلی خوب وتمیز بود
هردوش من سزارین شدم
دوتاش خوبه
بیمارستان شیراز دولتی هست، بیمارستان مسلمین نیمه خصوصی هست پس قطعا مسلمین بهتره
بهترین یادگاری کودکیش
تندیس سیلیکون
09178381323
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.