سزارین تو بیمارستان مسلیمن خوبه یا بیمارستان شیراز؟؟؟

۷ پاسخ

من مسلمین بودم عالی بود

من زایمان اولم مسلمین بود اون موقع خوب بود حالا فکر کنم بهترم شذه

مسلمین نيمه خصوصیه خیلی خلوت تر و تمیز تر هست

من مسلمین بودم سزارین دوم خیلی خوب وتمیز بود

هردوش من سزارین شدم
دوتاش خوبه

بیمارستان شیراز دولتی هست، بیمارستان مسلمین نیمه خصوصی هست پس قطعا مسلمین بهتره

بهترین یادگاری کودکیش
تندیس سیلیکون
09178381323

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری