۳ پاسخ

سلام بله عزیزم خیلی خوبه
ولی عین زهرمار میمونه
پیشنهاد می کنم بابونه بخور دمنوش بابونه همون خاصیت داره خیلی مفيده

مامان من میجوشونه

منم شنیدم خیلی خوبه برای رحم و عفونت و تلخم هست

سوال های مرتبط