۹ پاسخ

من دوماه بعد برا واکسن😂

چون غربالگری بچم تو خود بیمارستان انجام دادن
۲۰روزگیش بردمش اونم خودشون زنگ زدن ک جواب غربالگری فرستادن اینجا چون نزدیک ترین بهداشت ب محل سکونتون هستیم باید بیای تشکیل پرونده بدی

به من بهداشت گف سه روزگی برا آزمایش کف پا ببرمش

بهداشت به من گفت روز سوم با بچه بیای

۷۲ ساعت بعدزایمان واسه ازمایش کف پا

۳ تا ۵ روزگی باید ببریش

چون ۳ تا ۵ روزگی غربالگریه، همون موقع ببر که هم پرونده تشکیل بدن هم غربالگری رو انجام بدی

۵ روزگی باید ببری برای آزمایش تیروئید

۴روزگی واسه غربالگری کف پا

سوال های مرتبط

مامان غزل‌ُمهیار🤎✨ مامان غزل‌ُمهیار🤎✨ ۲ ماهگی