خانوما دخترم وزن ۱ سالگیش ۱۲ کیلو خوبه؟

۵ پاسخ

اضافه وزن داره ولی مشکلی نیست چون غذا خور شن اوایل خیلی کم اشتها میشن

دختر منم همین وزنش میگن اضافه وزن داره باید ببری پیش مشاور تغذیه
بچه ی ساله و مشاور تغذیه ؟مسخره س

وزن تولدش چقدر بوده؟ وزنش خيلي خوبه

عالیه

آره عزیزم عالیع

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لیانا🧿👶🏻 مامان لیانا🧿👶🏻 ۱ سالگی