۸ پاسخ

مامان اسمان قدش چند؟
تخه اسمان و هانا هرماه مراقبتشون دقیقا ی حدود بودن
بهداشت ب من گف قدش سه ماه دیگ باز چک کن
اهناشو ندادم ناراحتم

وزنش که عالیه
واکسن یک سالگی راحتترین واکسنه
تب و درد اصلاااا نداره
حتی برا دخترم استامینوفن هم نیاز نشد بهم

من دخترم وزن ۹۵۰۰
قد۷۴
دور سر ۴۶
وزنش خوبه نگران نباش

اره خوبه
لیام ۹۲۰۰ بود لاغرو من 😄

دختر منم امروز واکسنش زدن گفتن پاراکید بهش بده برا تب
قدش75
دور سر44
وزنش 8 کیلو میگن باید سه برابر وزن تولدش باشه موقع ک بدنیا اومد 2915بود
تقریباً 800گرم وزنش پایین🥺

یه سالگی باید سه برابر وزن تولد بشن

نه خیلی واکسن سبکی هس

عالیه وزنش قدش چند بود

سوال های مرتبط

مامان 💙آریا مامان 💙آریا ۱ سالگی
مامان آریا👶 مامان آریا👶 ۱ سالگی
مامان بلوبری مامان بلوبری ۲ سالگی
مامان برسام و تودلی مامان برسام و تودلی ۱ سالگی