سلام چند روز یا چند ساعت بعد معاینه تحریکی زایمان کردین ؟

۵ پاسخ

یه خانومی پریشب بیمارستان بود بچه اولش بود داشت شرح حال میداد به پرستار گفت دیروز رفتم تحریکی شبش دردم گرفته و یه شب بعدشم کیسه ابش پاره شده بود

من عصر معاینه کرد ساعت۴صب کیسه ابم سوراخ شد.۸ رفتم بیمارستان ۹شب دنیا اومد

دوبار شدم هیچی
با امپول فشار زایمان کردم

من جاریم هفته پیش معاینه تحریکی شد ۱۲ساعت بعد زایید

خیلیا رو اینجا دیدم یکی دو روز بعد دردا اومده سمتشون

سوال های مرتبط