یه خانومی پریشب بیمارستان بود بچه اولش بود داشت شرح حال میداد به پرستار گفت دیروز رفتم تحریکی شبش دردم گرفته و یه شب بعدشم کیسه ابش پاره شده بود
من عصر معاینه کرد ساعت۴صب کیسه ابم سوراخ شد.۸ رفتم بیمارستان ۹شب دنیا اومد
دوبار شدم هیچی
با امپول فشار زایمان کردم
من جاریم هفته پیش معاینه تحریکی شد ۱۲ساعت بعد زایید
خیلیا رو اینجا دیدم یکی دو روز بعد دردا اومده سمتشون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.