۶ پاسخ

آره چون رژیمیه بخاطر رفلاکس

من ببلاک arمیدم نرماله وزن دهیش

اره اصلا وزن نمیده

من دخترم تقریبا دوماهه داره نان ای آر میخوره
مشکلی نداشته دیروز بردم دکتر گفت نرماله

رفیقم ببلاک ای ار میداد به بچش ماشالله خیلیییی تپل بود

من ب پسرم میدم دقیقا حس میکنم وزن دهی نداره

سوال های مرتبط

مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۱۰ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی