آره چون رژیمیه بخاطر رفلاکس
من ببلاک arمیدم نرماله وزن دهیش
اره اصلا وزن نمیده
من دخترم تقریبا دوماهه داره نان ای آر میخوره
مشکلی نداشته دیروز بردم دکتر گفت نرماله
رفیقم ببلاک ای ار میداد به بچش ماشالله خیلیییی تپل بود
من ب پسرم میدم دقیقا حس میکنم وزن دهی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.