درحدی ک پشت دستت رو نسوزونه
والا دختر من اصلا ولرم نمیخوره. آب جوشیده در دمای اتاق سرد میشه با همون درست میکنم.
شکر خدا تا الان دلدرد نشده.
فقط رفلاکس داره که اونم ولرم دادنی بیشتر میشه
نه سرد نه داغ ،انگشت کبزنی گرم باشه،شیر خشک و بریز داخلش بعدش اگه سرد باشه بدی بچه دیگه مهم نیست
ولرم باشه عزیزم
در حد ولرم باید باشه
نه خیلی داغ باشه نه خیلی سرد
حد وسط
نه زیاد گرم ن زیاد سر مثل شیر خودت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.