۱۲ پاسخ

من کاشت ناخن نداشتم ولی ناخنم بلند بود زیر دیر ماشین این انگشت شما سیاه کبود شد بعد چند کل ناخن بیرون شد و بعد ب مرور زمان یک ناخن دیگه درست شد

خیلی بدهههه برامنم یباراینجورشد

وای من یه بار اینحوری شدم اینقد درد کشیدم دیگه ازاون روز دوسال میگذره توبه کردم ازکاشت

وای چه دردناک

ی نفس عمیق بکش و بکن😂

واای بری ترمیم یا بخوای کوتاهش کنی خیلی درد داره من این بلا سرم اومده

تنها کاری که میتونی بکنی اینه که یکم دندون سر جیگرت بزار با چاقو ناخونه رو بکنی چون آرایشگاه هم بری باز درد داره خیلی و اینکه اگه کنده شد اگه مثل مال من اوضاعش وخیم باشه ناخونت میوفته من انگشتمم عفونت کرد باید چرک خشک کن می‌خوردم نخوردم آخر سر مجبور شدم ببرم دکتر برام کشیدنش

وای چقد دردناک

دوبار ناخونم اینجوری شد دیگ توبه کردم کاشت رو خیلی اذیت میشه

کلا از زیر کنده شده بود من فشارم افتاده بود از دردش دلم ضعف می‌رفت

تصویر

عزیزم منم دقیقا همین بلا سرم اومده

شاید ناخن خودت از وسط شکسته
برو پیش ناخنکارت این یدونه رو ریموو کنه ببینی چیشده

سوال های مرتبط