مامانایی که هم هفته منید حس میکنید چیزی تو دلتون هست؟

۳ پاسخ

منم حس نمیکنم

نفخه مامانیه قشنگ زود تر از ۲۰ احساس نمیکنید

من همین الانم چیزی حس نمیکنم
شما ک دیگه خیلی زوده 😅

سوال های مرتبط

مامان آیان و آیلی مامان آیان و آیلی هفته دوازدهم بارداری
مامان نفســـــ🫀ــــام مامان نفســـــ🫀ــــام هفته شانزدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ودوم بارداری