عزیزم من هشت هفته بودم کنار رحمم نبض حس میکردم مثل ضربان قلب جنین😊😊
اما این نبض خونرسانی شریانیه ک جفت و جنین میرسه
دردو نبض بخاطر خونرسانیه بالاست
این حس خیلی قشنگ و خوبه
متوجه میشی همه چیز نینی اوکیه
منظورت حرکت جنین ؟ که حالا حالا حس نمیکنیم شکم اولم هفته ۱۹ حس کردم . الان جز درد و گرفتگی گهگاه چیز دیگه ای حس نمیکنم
من هیچی حس نمیکنم
من فقط گاهی اوقات سمت چپ یا راست زیر شکمم درد میگیره همین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.