خانمای که ۱۲ هفته هستین ، نبضی چیزی زیر شکمتون حس میکنید

۶ پاسخ

آره من پونزده بارداریم حس میکنم بعضی اوقات خیلی کم

نبض که باردار نباشی هم داری
اون خونرسانی هست

اره من همش حس میکنم

من که خییلی نامحسوس حرکتاشو حس میکنم خیلی ریز🥹🥲

بله نبض طبیعیه

نبض که طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 💕DELANA💕 مامان 💕DELANA💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی