خانما هم هفته من نبضی چیزی از بچه حس میکنید ؟؟؟

۵ پاسخ

آره حس میکنم

من یکبار احساس کردم تو دلم حباب ترکید

تا ۱۸ ،۱۹ هفته باید صبرکنی

خیلییییی زوده حالا

اگ جفت قدامی باشه کم کم حس میکنی من یادمه از ۱۳،۱۴هفته حس کردم مث حبابی ک میترکه یا ماهی ک حرکت میکنه

سوال های مرتبط

مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مجتبی و شاهین مامان مجتبی و شاهین روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری