۸ پاسخ

من که هفته ۱۸ هستم، هنوز هیچی حس نمیکنم

من از ۱۵ هفته حس میکنم الان قشنگ دستم میزارم زیر نافم میزنه به دستم😂

برای من خلفی و حس نکردم فقط وقتی دراز میکشم خودشو سفت میکنه 🥰

بستگی به جفتت داره فدات.من جفتم خلفیه دو هفتس حسش میکنم

آره عزیزم از زیر پوست قلقلک میده

اره مثل نبض مثل حرکت ماهی

جفتتون چیه مامانا
برا خودم قدامی فعلا ک حس نمیکنم چیزی

فعلا کوچیکه من تازه امروز اولین بار حرکاتش حس کردم

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مروارید مامان مروارید هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته سی‌وهفتم بارداری