سلام منم هفته 17هستم اصلا حرکتی حس نمیکنم سر بچه اول خیلی زود حسش کردم یعنی زیر دلم مثل نبض میزد ولی این دومی نه
منکه چاقم خودم میگن دیر حرکتشو حس میکنی البته بچه دومه
من بیست هفتمه هنوز حس نکردم
اخرای ۱۸ دیگ حس کردم
نه هنوز 🥲
من فردا میرم ۱۸ هفته هنوز حس نکردم🥲💔
جفتم قدامی هست
هر از گاهی یه چیزی حس میکنم مثل لیز خوردن هست گاهی هم ترکیدم حباب
اون ترکیدن حباب رو گذاشتم به حساب نفخ نمیدونم حرکته یا نه😂
من تقریبا از ۱۹ هفته حس کردم ، جفتمم خلفی بود
بلههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.