مامانایی که تو هفته منین حرکت نی نی حس میکنین؟

۹ پاسخ

سلام منم هفته 17هستم اصلا حرکتی حس نمیکنم سر بچه اول خیلی زود حسش کردم یعنی زیر دلم مثل نبض میزد ولی این دومی نه

منکه چاقم خودم میگن دیر حرکتشو حس می‌کنی البته بچه دومه

من بیست هفتمه هنوز حس نکردم

اخرای ۱۸ دیگ حس کردم

نه هنوز 🥲

من فردا میرم ۱۸ هفته هنوز حس نکردم🥲💔

جفتم قدامی هست
هر از گاهی یه چیزی حس می‌کنم مثل لیز خوردن هست گاهی هم ترکیدم حباب
اون ترکیدن حباب رو گذاشتم به حساب نفخ نمی‌دونم حرکته یا نه😂

من تقریبا از ۱۹ هفته حس کردم ، جفتمم خلفی بود

بلههه

سوال های مرتبط