۸ پاسخ

من نه هنوز

نه هنوز😕

نه 16 زوده من 18 تمام حس کردم

منم نه، امروز فکر کردم یه چیزی دارم حس میکنم بعد فهمیدم بچه نبوده و باید برم دستشویی😂😂

اره من حس میکنم🫠

من تازه دکتر بودم گفت بچه دوم ۲۲ هفته حس میکنی.بعضی وقتها چیزهایی مثل حباب ترکیدن حس میکنم نمیدونم مال بچه یا نه

اگه قدامی هستی دیر حس میکنی من قدامی هستم از ۲۱ هفته و ۵ روز حس کردم

نمی‌دونم بچس یا ن

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گردو و فندوق مامان گردو و فندوق هفته سی‌ونهم بارداری