۱۱ پاسخ

خانمها من جفتم خلفیه طول سرویکسم ۲۷ گفتن باید سرکلاژ بشم کسی تجربه داشته؟؟

من از هفته ۱۴یکم احساس میکردم الانم وقتی خوابم توی رحمم جمع میشه قشنگ حس‌میکنم ودست میزنم میدونم که نینیمه چون لاغر هستم فکر کنم خوب حسش میکنم

من از ۱۸ هفته حس کردم

من هیچ

من هیچی

حس میشد تو اون هفته برام ولی خیلی ریز
مثل ترکیدن حباب

من دیشب واضح حس کردم گفتم خلفیه
قبلا هم بوده اما شک داشتم خودش باشه دیشب مطمئنم خودش بود🫠🥹

من قدامی اما یکمی احساس میکنم نبض میزنه

من که نه

من ۱۵ هفته و ۶ روز اولین حرکت رو حس کردم

من الان هم حس نکردم هنوز
البته بستگی به جفت هم داره

سوال های مرتبط

مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آقای ناردونه مامان آقای ناردونه ۲ ماهگی
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری