هم هفته های من شما حرکت نینی رو حس میکنین؟

۱۰ پاسخ

من هنوز چیزی حس نکردم 🫠

نه هیچی حس نمیکنم

من حس میکنم همیشگی نیس یه روز حس میکنم دوروز حس نمیکنم

من که ۱۸ هفته هستم حس نمیکنم

نه حس نمیکنم

من دیروز حس کردم

من دیروز کامل حس کردم

من نه هنوز میگن چون بچه اولمه خیلی دیر احساس میکنم

من حس کردم

عزیزم خیلی زوده کوچولوه حرکتش حس نمیشه

سوال های مرتبط

مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آقای ناردونه مامان آقای ناردونه ۲ ماهگی
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته سی‌وهفتم بارداری