۷ پاسخ

نه عزیزم هنوز اونقدر بزرگ نیست که بخوای حس کنی ولی من خودم گاهی اوقات زیر شکمم احساس نبض می کنم ولی اونم میگن بخاطر اینکه که خون رسانی به اون قسمت زیاده ولی بعضی ها هم میگن همونه در حل میگن از هفته ۲۲ به بعد احساس میشه 🌸

منم یه کوچولو حس میکنم

آری آری😁

اره عزیزم زیاد رو شکمم قشنگ معلومه

من هیچی😐

بعضی روزا اره

خیلی ریز

سوال های مرتبط

مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سوفیا و کارن مامان سوفیا و کارن هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری