من نه
من حس کردم بارها
مثل نبض
و چند وقت پیش یه چیز شیرین خوردم احساس کردم خودشو سفت کرد بعد یهو باز شد از هم
من یه چیزی مثل نبض زدن ولی خیلی دستمو بزارم حس میکنم
من هنوز نع
من با اینکه جفتم قدامیه ولی در حد ترکیدن حباب و ایکه خودشو سفت میکنه از اول هفته ۱۴ حس میکنم هنوز ولی بیشتر از همون نشده
منم حس کزذم
نه زوده
من١٢يا١٣هفتگى حسش كردم🥹
من نه
جفتم هم قدامی هست فکر کنم دیرتر حس کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.