خانومای هم هفته حرکت نینی رو حس میکنین؟

۱۵ پاسخ

والا ی روز حس میشه دو روز خیرر 🥴

من اخرای هفته ۱۷ به وضوح حسش کردم
قبلش در حد نبض بود که اونو میگن نبض رحم هم میتونه باشه واسه همین دو دل بودم ولی اخرای ۱۷ قشنگ واضح خودش بود

من پریروز خیلیییی 😂😍

اره حیس میکنم

نه هیچی

مونده به جفت وقتی خلفی باشه زودتر حس میشن

من تازه یه کوچولو میفهمم اینم بعضی وقتا که حرکت نداره قلبم میاد تو دهنم

آره برای من نبض میزنه 😍

زود نیست واسه حرکت؟

نه اصلا

من دستمو بذارم رو شکمم گاهی میتونم حس کنم

نه اصلا

نه خیلی زوده هنوز

ولی برای حرکت خیلی زوده

ببخشید رحم شما هم مثل نبض میزنه؟

سوال های مرتبط

مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمد آرسینم👼 مامان محمد آرسینم👼 هفته سی‌وهفتم بارداری