تو هفته من حرکت نینی رو دقیقا کدوم قسمت حس میکنین و چطوریه

۶ پاسخ

من از شما کمتر هفتم همش سمت راستم حس میکنم

من هفته های پایین تر سمت چپ بود
اما الان وسطه

توواژن توپهلوها

من یه حالت قلقلک و یا صفت شدن احساس میکنم

من ب پهلو چپ ک دراز میکشم تو پهلوم حس میکنم مثل حباب میترکه. امروز صبح هم حرکت خیلی ضعیفی حس کردم

یه قل اطراف ناف سمت راست یکیش چپ نزدیک پهلو

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آقای ناردونه مامان آقای ناردونه ۲ ماهگی
مامان 💙شیرکوچولو💙 مامان 💙شیرکوچولو💙 هفته بیست‌وسوم بارداری