تو هفته من کسی نینی رو حس کرده
دقیقا چطوریه ؟

بارداری بارداری

۶ پاسخ

بخدا منم یکمی حس میکنم‌
ولی نمیدونم چرا همه اصرتر دارن نه هنوز زوده🫠

کیفیت بالا قیمت عمده محکم و بادوام برای ثبت سفارش قشنگتون ۳۰۰ ت بیانه کافیه🌱
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
روبیکا

تصویر

من بچه اولم از 13هفتگی مثل حباب بود الانم ک نبض ریز ولی خیلیا میگن زوده نمیدونم چرا😕

نبض ریز بعد هم شبیه بادکنک پر از آبی که بترکه از من این شکلی بود دوباره نبض شده

من از ۱۵ یا۱۶ حسش میکردم 🥹
تکون خوردناش مثل یه دلپیچه کوچولو بود و زود قطع میشد یه لحظه اس ، یا مثل ماهی تکون میخورد .
خیلی بامزه اس☺️

هفته شما زوده ، از دو یا سه هفته دیگه حدودا حسش میکنی اولش مثله نبض میزنه بعد کم کم یکم تکون میخوره مثله ماهی

سوال های مرتبط

مامان امید زندگی مامان امید زندگی هفته سی‌ام بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آقا امیر علی مامان آقا امیر علی هفته سی‌وهشتم بارداری